Nurcin21 Merhaba arkadaşlar ben sezaryen olalı nerdeyse 1 ay olacak ama halen sezaryen dikiş yerimde uyuşukluk var hissetmiyorum bu uyuşukluk ne zaman geçer 😏 bir bilginiz var mı ?
Azracciiikkk Nurcin21 malesef o devam ediyor 1 sene oldu halen hissetmiyorum eşim orası kesildiği için ölü deri oluyo dedi hissiyat kaybı oluyormuş o bölgede. Ağdaya gittigim göbeğimde hiç acı hissetmiyorum 😂