Hatice1017 Bnbalik 1 gun farkla ayniyiz cnm 😊Siz neden oyle dusunuyorsunuz bende oyle dusunuyorumda🤭🤭
Swminc Yesim1995 ahh dimii :)) bana da sanki 24 25 aralik gelcekmis gibi geliyor 🤭 amaa zaten herseyde bir hayir vardir kizim oglak ben oglak hayat gercekten cok zor olabilir 😄 babasi bizi bize birakir birbirimizi yeriz artik inattan 🤭
asltrkk Dilsad yok normal doğum. Ben yurtdışında yaşıyorum burda bir sıkıntı olmadığı sürece normal doğum diyorlar
asltrkk Yesim1995 benim sezeryan değil adet günüme göre 9 Ocak dediler. Ultrasonda gelişimine göre 2 Ocak denmişti ama arada bir haftalık bir fark olduğu için o tarihler arasında gelebilir bebeğin dedi ebe
Lilightyesim Yesim1995 normal dedi doktorumuz ama çatı muayanesi olmadım henüz çatı da müsait olursa normal olacak inşallah 😊senin
Yesim1995 asltrkk Allah allah benim bebeğim de 2 hafta önden gidiyo ama doktorum yine gününde alırız 38 haftanda dedi 🤨
Bnbalik Hatice1017 hiçbir belirti yok şükür risk falan da yok ama ya Aralık sonu ya da ocak 1 gibi gelir diyorum öyle geliyor içme 40 doldurmaz diyorum 😊
asltrkk Yesim1995 valla ben ultrasona giremediğim için bebeğin gelişimi nasıl bilemiyorum ölçümlere göre olması gerektiği gibi normal gidiyor demişti ebe. İnşallah zamanını doldurup öyle gelir canım oğlum 🙏🏼👶🏻
Hatice1017 Yesim1995 Hayirlsiyla gelsinler cumlemizinki ins cnm🥰Ama ocakta gelmesini istedigimi pek sanmiyorum beklemekten cok sıkıldım artikkk🙈🙈🙈