ebru_yldrm şükür 26+5 olduk 20. Haftadan beri gittikçe çoğalan su geliyor 22 haftalık iken dr da turnusol pes kullandım pozitif çıktı. Amnisure testi yaptım negatif çıktı dr bebeğin suyu değil dedi ama yine de içim hiç rahat etmiyor.
Pazartesi kontrolüm var tekrar baktırıcam inşaAllah bebeğin suyu bebeğime yeterlidir. Bu arada cvp için çok teşekkürler bebeğinizi sağlıkla, hayırla büyütün inşaAllah 🤲🏻