Mysteryyyy Merhaba kızlar ben 38 haftalık hamileyim dayanılmaz derecede karın bel ağrılarım var adet sancısı gibi sürekli ağrılar doğum sancısı gibi değil dün doktora gittiğimde açıklığım da çıkmadı bu durum normal midir yaşayan var mı şimdiden teşekkürler
Skn23 Mysteryyyy duş al dinlenmeye çalış belli geçer canım. :doğum sancısında süre tut diyorlar ama sen devamlı ağrı diyorsun valla bilemedim ki 🙄
_Burcuss Mysteryyyy benimde oluyordu halen oluyor geçmek bilmiyor bazen ama doğum sancisı kadar değil heralde dayanilacak derecede ama insani zorluyor biraz
Elasusaime Benimde 34 haftadayım anlattığın gıbi belim kopacak gıbı karnımdan giriyor sancı sordum doktora yakancı sancı dedi kendi kendime bunlar yalancı sancıysa gerçeği nasıldır dıyorum ve çok korkuyorum 😟
Derkuss Ben de 38+5 oldum ama bir aydan fazladır çok sancılar oluyor. Regl sancısı, çatı kemiklerinin ağrısı. Zorla kalkıyorum zorla yürüyorum. Sanırım çok yaygın birşey bu ağrılar. Belim çok şükür geçti. Bir nebze rahatladım.
Mysteryyyy Derkuss aynı şeyleri yaşamışız canım bende 38.haftamı doldurdum bebeğim bana gelmeye çalışıyo diye düşünüp normal karşılıyodum
Mysteryyyy Çok teşekkür ederim kızlar bir aydır benim de ara ara oluyodu dün çok şiddetli oldu doğum sancısı mı diyerek doktoruma gittim değil dedi ama bu gece yaklaşık 4 saattir sürüyo en şiddetli adet sancısı gibi nişanım gelmişti ama hala suyum yok doktora gitmeli miyim bilemedim duşu deniycem bakalım şimdi