Slm kızlar 34 haftalıgım bebişın kılosu vok dgl ama azcık gerıden gelıyor .yanı bu kdar duzenli beslenmeye yemeye ıcmeye neden nedenn😩🤦🏻♀️🙄ona kılo yapcak hersyı yedıyorum fakat olmuyor.onerileriniz warsa alım lütfenn .bebek 9. Aya. Gırdımı daha sıkı kılo alır