gulsah_34 Mrb hanımlar 7 haftalık hamileyim. Kabızlık şişkinlik problemi yaşıyorum. Var mı aranzda yaşayan nasıl çözüm buldunuz Pazartesi randevum sorcam doktoruma . Karnım rahatsız sürekli göbeğim şiş gibi fazla bişe de yemiyorum.