Pinar4106 Arkadaşlar merhaba Size bi sorum olacak kan ilacım bitti dört gündür içmiyorum kontrolüm iki hafta sonra bende kontrolü bekleyip doktora yazdırayım diyorum sizce bi sıkıntı olur mu iki hafta kullanmasam hemen alayım mı?
ozgeenur Pinar4106 sağlık ocağına bile gidip yazdirabilirsin canım bisey olmasa bile şahsen benim için rahat etmiyo bitince 😊
Sweetblonde88 Pinar4106 saglık ocagı yazıyor. Kan degerleri cabuk düşüyor 15 gün az süre değil. Ara vermeyin.
Kubraismail61 Pinar4106 iki hafta süre az bi süre değil kan dediğin iki günde bide değişir. Sağlık ocağı yazıyo zaten bekleme kesinlikle ben sağlık ocağına gidemedim die ücretle aldım beklememek için Kan yani şakaya gelmez çok lazım olucak 😀
Angelllll Pinar4106 canım ben sigortam olmadığı için parayla alıyorum çok birşey tutmuyor ya hemen git yazdır gayet önemli bir hap bence ihmal etme
Pinar4106 ozgeenur aa sağlık ocağının yazdığını bilmiyordum teşekkür ederim Arkadaşlar bugün hemen yazdırayım o zaman 😊
Kubra2503 Tanıdık bir eczane varsa borç reçete olarak rica edebilirsiniz doktor yazınca reçeteyi teslim edersiniz
Esra85 Pinar4106 2 hafta bekleme. Ben bir ara düzenli içmedim içim almıyordu.hemen düşmüş hap yerine tüp de verdi doktor sabah akşam içtim sıkı şeklindeydi. Şimdi onlar bitince normal hapa geçtim. Sağlık ocağı hemen yazar.