Ceren58 bazı konularda fikrim net olmasına rağmen şeker yüklemesi konusunda hiçbir zaman netleşemedi. Bu yüzden hep doktoruma bırakmayı düşündüm. Doktorum da bana yaptır dedi ki hiçbir sorunum yoktu ve ben de yaptırdım. Çok büyütülecek bir şey olduğunu zannetmiyorum. Nasıl ki kullandığımız vitaminlerde, beslenmemizde doktorumuza danışarak yol çiziyorsak şeker yüklemesini de bu şekilde yapmalıyız.