Benim doktorum acıbademde Mine İnan çok iyi bir doktor muayenesi 200 tl ama anadolu da Tanser bey de çok iyiymiş ilerde ona gitmeyi düşünüyorum ücreti 100 tl civarı sanırım. Ayrıntılı ultrason için de perinatolog Turgay Şenere gitmiştim çok çok ilgili bir prof 450tl muayenesi ama bizde bebeğimin poziyonu kötü diye 3 kez muayene etti tam kontrol edebilene kadar. 💕