Sibl8 gün boyu sürerse zaten çünkğ bebek kendini kasıyo buda iyi bişey depil zaten dinlendiğiniz zaman bi süre sonra bırakıyorsa sıkıntı yok ama gğn boyu devam eden bi sertlik kasılma varsa ihmal etmeyin bi acile görünmekten zarar gelmez bende bişey yoktur diye geldim ama olan oldu rabbim onu bana bağışlasın daha çok ufak yavrum inşallah yarın çıkışım verilir bi sıkıntı olamzda bebeğşm kendini toplar kuvetlenir