DeryaKryln 36+3 ten merhaba 👋🏻 Artık herşeyimiz tamamlandı, odamızda hazır. Beşik, montessori karyolamız ve yatağımız vivenseden. Halımız yumuşacık pufuduk Eko halından, nevresimimiz ve alt değiştirme masamız ikeadan, avizemiz en sevdiğim kısım çok sayıda renk olabiliyor ışığı kumanda ile kısıp daha yoğumu alabiliyorsunuz bouffeecloud dan aldık, bebek arabamız kraft denedik şuan için memnunuz, bebek bezi için çöp kutumuz e-bebekten korbell, duş setimiz ayaklı e-bebek. https://i.hizliresim.com/AOl7Pr.jpg
Deletedmom00260 Hayırlı olsun canım, hepsi çok şık. Bebeğinle çok mutlu olun.☺️ Bebek arabasının yanındaki iki katlı ahşabı nereden aldınız?
DeryaKryln Deletedmom00260 çok teşekkğr ederim ☺️ İkeadan aldım alt değiştirme masası olarak geçiyor.
DeryaKryln Eliisss teşekkür ederim 🌸 bouffeecloud dan aldım web siteleri ve instagram hesaplarına bakabilirsiniz ☺️
DeryaKryln Deletedmom00260 269 TL idi https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mobilya-urunleri/20045205/sniglar-alt-degistirme-masasi.aspx
Deletedmom00260 DeryaKryln Teşekkür ederim canım çok hoş beğendim ama bana beyaz renklisi lazım. Onun da fiyatı 569 tl. Bu fiyata değeceğini düşünmüyorum.😣
DeryaKryln Denizim__19 amin rabbim tüm doğumunu bekleyen annelere güç versin, bebek isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸
DeryaKryln Deletedmom00260 evet beyaz rengi çok pahalıydı ama bazı sayfalarda ikinci el satan anneler var. İnternetten bir bak istersen, Letgo da daha önce görmüştüm. Kimi hiç kullanamadan satıyor.
DeryaKryln Elizeceannesi beyaz rengide çok güzeldi, ilerde kendi bir renk isterse boyarız diye ham almayı tercih ettim, gömme dolabımız falan hep beyaz bizimde :) sağlıkla kullansın bebişiniz 😘
DeryaKryln Gozde2016 halı uzun havlı ama özellikle tercih ettim yumuşacık. Bebek emekleyeceği zaman ya da oyun dönemlerinde zaten üzerine birşey konulacağı için zemindeki yumuşak olsun istedim. Birde biraz büyüdüklerinde kendileri figürlğ halılae istiyorlar mevcut aldığım halımı evin başka köşesinde değerlendirebilirim en azından :)
elif41asel DeryaKryln lambanın fiyatı ne kadar acaba bu arada rabbim iyi günlerde kullanmayı nasip etsin adaş olacaklar oğlumla 🥰
berf_16 elif41asel ben o siteyğ bilşyorum mesaj atmıştım 600 700 tl bana aşırıı geldi gğzelliğine evet gerçekten güzel ama bi lamba için çok pahalı