Dün oglen 12:29 da dünyaya geldi oglusumm , erken geldi beyefendi beklemedı gününü 36+5 günlüktü. 11 mart oglen 2 de baslayan sancılarım aksam saatlerınde belden gelmeye basladı daha sonra acile gittigimde cok sıddetlı dogum sancım cıktı fakat hic açılmam yoktu, sabaha kadar dogumhanede berbat bir gece gecirdim kolumda serum bir damla su icmeden sabahı zor ettım, devlet hastanesıne asla ama asla gıtmeyın. İlgisizler cok kabalar sabaha kadar azar işittim en son sabah zorla cıktım özel hastaneye geldim burdada dune kadar cektıgım dogum sancılarında hıc agrım yoktu. En son sunı sancı verdıler normal dogum ıstedıgım ıcın bır ıkı saat sunı sancıyı takıp ederken oglusuma ters tekpi yaptı ve kalp ritimleri dusmeye basladıgı icin acil sezeryana aldım. Amelıyattan sonra cok agır sancılar cektım agrı kesıcıler ıse yaramadı artık morfın verdıler ufak sancılarlada gece gecırdım bugun artık taburcu oluyorum çok süküür, ogluaum cok saglıklı bıraz mınık fakat gayet iyiye gidiyor durumu, allahım agrısız sancısız tek nefeste sızede nasip eder ınsallah,'hoş geldin oglum sefalar getirdin'😙😍😇