Deletedmom0079 ben malesef 33+3 haftalık doğum yaptım rahim ağzında incelme, 4 cm açıklık ve suyum sızma şeklinde gelmiş ben akıntı sandığım için anlamadım hep bikerede gelir üstüm başım ıslanır sanıyodum burda hep öle okudum ciğer geliştirici olmadı apar topar doğuma alındım 2.060 gram 44 cm doğdu 9 gün küvezde kaldı hastaneden 1.800 ile çıktık şuan 6 aylık olduk çok şükür 🙏🏻 Rabbim sağlıkla kavuştur yavruna