Merhaba kızlar 37+5 günlük hamileyim çok fena bel ağrım var bugün evi temizlettim ben hiçbirşey yapmadım öyle dolandım sadece arada ama bel ağrımın önüne geçemiyorum doğum belirtisimidir bu bebeğimin hareketleri yerinde çok şükür ama belimin ağrısından ağlicam resmen