Merhaba arkadaşlar buraya doğum hikayemi yazmak için çok bekledim burdaki arkadaşların hikayelerini okudukca hep bir heyecan doluyordu icime ve sira banada geldi umarim sizlerinde böyle güzel hikayeleri olur
Normalde 15 kaşıma sezeryan günü almıştım çünkü doktorum burda olmayacağını söylemişti bana bende başka bir doktora denk gelmemek için kabul etmiştim ancak aslında hiç birseyim yokken birden sadece 1 saatin içinde herşey gelişti. 15 kasım da saat 2 de sezeryan olacaktım ancak heyecandan bir türlü uyuyamadım kalktım dedim ütü yapayim gece saat 1 ütü yapacakken tam bir ıslaklık hissettim lavaboya gittim ve baktım ki kan aman allahım bir telaş sardı beni çünkü basından beri riskli bir hamilelik geçirmiştim plesenta previa marjinal en ufak bir kanamada gelmemi söylemişlerdi o şokla nasıl hazırlandım bilmiyorum hemen ambulansi aradık hastaneye geldik tabi bu arada suyumda geliyor ama ben kan olduğunu düşündüğümden bir türlü bakamamistim korkuyorum bebeğime bisey olacak diye daha sonra nst ye baglandım ilk defa sancılarım cıktı hemen doğum haneye alındım acikligima baktılar ve 4 cm (arkadaşlar ben dayanamadım çok zorlandim) sonra kanamam oldu doktor daha fazla riske atmak istemedi bu arada 3 dk da bir sancılarım var herşey 1 saat içinde oluyor hemen sezeryana hazırladılar tabi bu arada doktor diyorki hasta bakıcıya hastayı giydir bende saniyorum ki ustumu giyinip cikicam 🤣 meger yesil onlukten bahsediyorlarmis 😂 bir anda üstümde yeşil önlük altımda sonra takılı kendimi ameliyathanede buldum saat 2 55 te de yavrum doğdu. Kızlar sezeryan oldum çünkü normal doğum yapamazdım 4 defa belden uyuşturmayi denediler uyuşmadım genel anesteziyle sezeryan oldum. Iyi ki de genel olmuşum çünkü ameliyat esnasında yapılan şeyleri izlediğimde dayanamazdim onu anladım. Sonda takılırken 20 sn bi yanma hissettim sonra geçti kötü bir his hoşlanmadım 😁 kanamana bakmak için geldiklerinde ben ondan da hoşlanmadım sanırım acı esigim biraz düşük ama oda bir kaç saniye sürdü ilk ayağa kalktığımda zorlandım ama evet yürüdükçe insan açılıyor ve kendini daha iyi hissediyor bol bol yürüyün yürüdükçe acildim bol bol sıvı tüketin özellikle şehriye çorbası gaz yapan hiv birşey yemeyin göğüslerim çok yara oldu ilk emzirirken siz kalkamıyorsunuz ama mutlaka yataginizi diklestirip öyle emzirin siz kendiniz emzirdim gogsunuzun ucunu vermesinler birde hamileliğin 8. Ayından itibaren mutlaka gogsunuzu yumuşayın kremler kullanın. Ben cok zorlandim onun haricinde iyiyim mutluyum karmasıgim :) karışık anlattım sanki ama kusura bakmayın bebekli olunca zor oluyor kafa toplamak sorularınız olursa cevaplarım herşeyi sorabilirsiniz benimde hikayem böyle işte hep istediğim sey oldu sezeryan bile olacaksam sancılı gitmek istiyordum bebegim hazır olsun diye iyi kide beklemişim iyi kide sancılı gitmişim 💕💕💕
1.