Merhabalar.Ben doğumdan hemen sonra dikiştir şudur budur kontrol için lazım olur diye düz mavi gecelik elbise aldım.Çarşı esnafından 50 liraya aldım.Onun dışında önü düğmeli pijama takımı giyeceğim.Hastane odasında erteai gün fotoğraf çekimi yapmak istiyorum.aonun içinde sonradan da giyerim diye düşündüğüm karın kısmı bol beyaz bir elbise aldım denizbutikten 120 liraya.Lohusa pijamalarını gereksiz buluyorum ve abartılı buluyorum başkalarının yanında öyle şeyler giyemem.Yoksa evlenirken aldığım sabahlıklar var beyaz ama giymeyi düşünmüyorum.