hanımlar 33 haftalık hamıleyım yaklaşık 1 aydır oksurukle basım dertte gecmıyor hıc cıgerım cıkıyor resmen kara turp bal vs denedım ama yok gecmıyor 2sezeryan oldum oksurdukce karnıma arılar giriyor artık yıldım ıçdoktorumuz ılac vs de vermedı ne yapıcam ben ya doguma kadar gecmezse ki boyle devam ederse osuruk yuzunden dogum yapıcam zorlanmaktan☹️