Leyla_Alexandra Canim Korkma Benim Bebeğimde 33 haftalik dogdu 8 gündür kuvezde , Eve tek gelmek gerçekten çok zor oluyor emzirememek yanina alamamak kokusunu icine cekememek gercekten cok zor.. Ama iyi olsun diye herseye katlaniyorsun inan bebegin sagligi herseyden onemli Benim bu 2. Sezeryanla dogumum cok zor oldu hala cok zorlaniyorum , ama herşey bebegim için diyorum.. Ve ayaga kalkiyorum , Erken doğum yapan biri olarak sana sadece uzulmemeni , kafana hiçbirşeyi takmamani ve Sadece bebeğini dusunmeni söyleyebilirim..