MerveNural Zimraannesi adet gecikince o deger 3 e kadar cikabiliyor. Gecikmenin sebepleri icin kadin dogum uzmaniyla gorusun
Misssimsek Zimraannesi canım malesef 5 in altını bazı hastanelerde 2 nin altını negatif olarak yorumluyorlar beklemek yerine doktora gidip gecikmenin nedenini öğrenmen daha iyi olur bence. Inşallah bidaha ki ay bebisin seninle olur çok bekletmez ❤
Sweetblonde88 Zimraannesi 10 gün cok ciddi bir süre olsa cıkardı. Kist vs bi durum olmasın kadın dogum uzmanı görmeli vaginal muayene gerekir. Gecmiş olsun
Pcoslubiranne Zimraannesi şu an hamile değilsiniz.Döngünüz daha fazla değişmesin doktora gidin bir an önce.Ha gitmeyeceksen de günlerini değerlendir.Belli ki yumurtlama olmamıs.Hamile Kalma şansınız vardir.