GeeeF Ben nagehan hanıma gidiyorum elif hnm var oda iyi duygu hoca içinde cok iyi dien var ama geçen hafta bi tane kadın şikayet dilekçesi yazıyodu onun için nedenini bilmiyorum
Kbra1234 GeeeF sıra çok bekliyoruz belki ondandır ama başka bir sebebi var mıdır bilemiyorum. Güler yüzlü biri ilgili de
Berii_ Ben duygu hocaya gidiyorum memnunum gayet, bazen çok yoğun olabiliyor ama bence iyi ve tecrübeli bir doktor, 10 haftalıkken bebeğin cinsiyetini çok net söyledi ve doğru çıktı
Kbra1234 Berii_ memnun olmayanlar pek iyi şeyler söylemedi benimde son haftalar o yüzden kafam karıştı açıkcası 😒
GeeeF Ben hep iyi şeyler duydum her insanın farklı bakış açısı var siz memnunsanız sıkıntı yok bnm direk sezeryan oldugu için nagehan hanımı tercih ettim hepsinde gerçekten sıra cok oluyor ama o hastaneye baglı degil hangi iyi bir kadın dogumcuya gidersek gidelim hep beklemek zorunda kalıyoruz😍