Kubra_s Minnosannis01 bende hastanemi degiştirmek istiyorum ama doktorum melek gibi maşallah fakat ücretler yüksek sigortaya ragmen 164 tl muayene 6 bin normal doğum diyorlar 🤢
Deletedmom317 ArasveAnnesii merhaba hatice hanıma gidiyor musunuz hala acaba? Bende yeni başladım. Memnun musunuz normal doğummu düşünüyorsunuz
Minnosannis01 ArasveAnnesii bende yeni gelen doçent dr ali beye gidiyorum. Memnun musun cnm. Kaç aylıksın?
Minnosannis01 ArasveAnnesii 15 haftalık oldum. O hastanedemi doğum yapacaksın. Devam mı yani aynı dr a
ArasveAnnesii Şu an için öyle görünüyor. Doktordan memnun olduğum için pek fazla başka araştırma gereği duymadım. Yakın Bi akrabamda geçen ay doğum yaptı orda tanıdığım bildiğim Bi yer biraz da o yüzden aslında
Minnosannis01 ArasveAnnesii diğer hastanelerde çok pahalı geldi bana sezaryen isriyorum. 4000 falan mega medipol. Buraya devam ediyim diyorum fiyatta baya uygun diğer hastanelere baka
Yenihamile11 Minnosannis01 Pardon bu fiyatlar ozel güngören hastanesi için mi ni yanlışlık yok dimi ve doktorunuz kim memnun musunuz Yazdigsaniz kusura bakmayin gizumden kacmis olabilir
Gizemarss Minnosannis01 yok eşimin işyerini diye dedim valla yürüyerek 15 dkkda gidiliyormus ilce emniyete yakinsa bi bakayim yaa hangi doktora bakayim tavsiyeniz varmi
Minnosannis01 Gizemarss valla benimki doçent acıbademden gelmiş ben beğendim ilgili baya güleryüzlü erkeğe gidemem dersen. hatice hanım varmış odabaya baya övülmüş