haticeebade Hanımlar sezaryen gunünüz bellimi dr kaç haftalıkken alalım diyor.bana 38 haftalıkken alalim dedi fakat 39 u görmek isterim🙏🙏Anne karnında ne kadar dursa iyi mantığındayım...
Gul42 16 aralık bende heyecan korku hepsi birbirine karıstı. Ve geride bırakacağım bi evladımı daha düşünüyorum