Sibl8 benim sancim gelmedi ilk gebeligimde.hastaneye kontrole gitmistim nstde sancim cikti erken dogum dediler.verdiler suni caniyi verdiler suniyi 😁😁saatlerce sanci cektirdiler.resmen icin parcalaniyor gibi bir hissiyat ama insanin aklinda şu var.bebegim birazdan kucagimda olacak😍bunu düşündükçe her aci viz geliyor.binbir türlü aciyi cekiyorsun ama dogar dogmaz bi kucagina aliyorsun aman Allahım resmen küçücük elleri, pıt pıt atan kalbi sana muhtac sevinli çirkin halleri😍😍o dogumda cektigin acilara şükür diyorsun.
Simdi de kendimi bunlari dusunerek sakinlestiriyorum.bende dogum stresindeyim ama şu kadarini söyleyeyim..hersey vakti gelince kendiliginden oluyor sen istesende istemesende o agriyi cekeceksin o bebis ordan cikacak.kasma kendini.kasarsan kendine zarar.stres yaptikca doğumu düşündükçe stres olursun.sal gitsinnn😆biz kadınlar eğer dogumu yapamayacak olsak Rabbim bize doğurganlık özelliğini nasip etmezdi😊o sabir sana o anda gelecek.ve insallahhhhhhhh hayirlisiyla bebeğini kucağına sağ salim alacaksin.Mevlam tek nefeste kurtulmayi nasip etsin hepimize😍😍