Cigdemveminik Kardelen92 ben 🙋♀️ 5+4 üm ayın 6gün snra yani salı günü kalp atışını dinlemeye gideceğiz Allahmizin verirse🙏🏻
Btyas34 Merhaba inşallah bende 2020 Ağustos annesi olacağım 🤗 ben bu hafta bebeğimin kalp atışı dinledim çok heyecanlı bir deneyimdi
Hahhsueoe Kardelen92 insallahh canim kalp atışını gördüm henuz duymadim ama pazar gunu gidicez doktora ozaman duyariz herhalde
Kardelen92 Hahhsueoe ne mutlu size ben tam 5 haftalıkken gittim doktor daha canlanmamış 2 hafta sonra gel duyarsın dedi normal dedi ama ben çok korktum sizin kaç haftalık
1Meftun Merhabalar sanırım bende ağustos annesi olacağım bugün 5+1 im . Yarın doktor randevum var ilk defa gideceğim inşallah güzel haberler alırım
Gmzomr Bende bugün 3 tane idrar testinde pozitif gördüm eğer yanlışlık yoksa ağustos gözüküyor doğum ayrıyetten 14 aylık bi oğlum var ☺️ yarın doktora gidicem bakalım hayırlısı inşallah
Ysmntg 4+2 haftalığım, ağustosun son haftasına denk geliyor sanırım inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz🤲
[silindi] Biz de 8+2 yiz haftasonu kalp atışlarını duyduk. Doktorum 5 hafta sonra gel cinsiyetini söyleyelim dedi. Zaman geçmek bilmiyo nasıl dayancam 5 hafta hem onu görmeden hemde cinsiyeti ne olucak acaba çok merak ediyorum 😍