İlk evde test yaptım çift çizgiyi görünce nasılda mutlu olduk taa ki doktora gidene kadar . Hesaplara göre 6 haftalıktı ama doktor bebek Yok boş gebelik keseyi alcaz demişti . Ben hiç böyle bişey bilmediğim için resmen çökmüştüm hamilemiydim değilmiydim benim için büyük yıkımdı bi yandan ya kürtaj olursam diye korkuyodum doktora 10 gün beklemeyi teklif ettim oda tamamen bilinçsiz değişik bi hisle tabi o 10 gün boyunca kendimi herşeye hazırlayıp deli gibi ağlamıştım hiç susmadım diyebilirim çünkü böyle hayal etmemiştim. 10 gün sonra gittik bi baktıkki oğlum yeni oluşmaya başlamış ve minicik kalbi pıt pıt atıyo 😍😇dünyanın en mutlusu bendim sonra 10. Haftada büyük bi kanama yaşadım doktor gene muhtemelen düşecek kendini hazırla gibi şeyler söyledi ben gene büyük bi endişeye kapılmıştım doktorum naparsan yap düşeceği varsa düşer demesine rağmen ben araştırdım çünkü böyle kayıp gitmesini seyredemezdim bebeğimin .zorla iğne yazdırdım onu vuruldum 20. Haftaya kadar biraz biraz hep devam etti kanamam . He birde 16. Haftada nstyle tanıştım çünkü sancım oluyordu sebebide böbreklerimdeki kistler Rahime baskı yapıyormuş.30. Haftayı görmek büyük bi hayaldi benim için çünkü öyle zorlukla geçtiki bu 7 ay.. Benim kendi sağlık problemlerimde oldu onları hiç saymıyorum bile ..Şimdi tek dileğim oğluma sağlıkla, vaktinde kavuşabilmek 🙏🏻 💙Ve dilerimki Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu. 🐣