Günaydın kızlar doğumum inşallah mayıs ta olacak kaynanamlar doğum yapar yapmaz hemen memlekete gel diyorlar fakat ben lohusalığımı kendi evimde geçirmek istiyorum kendi ailem gelecek yanıma kaynanama bunu güzelce izah ettim istemeye istemeye kabul etti fakat hala ısrarla dile getiriyor kırkım çıkmadan ramazan bayramı gelecek ve eşimde ısrarla gidelim diyor ben küçük bebeğimle 13 - 15 saat yolculuk yapamam o şekilde minik bebeği ile yolculuk yapan bayanlar var mı aranızda nasıl geçiyor normal mi gitmelimiyim yada eşimi nasıl ikna etmeliyim?