Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ 39 haftalık hamileyim bugün çatı muayenesi oldum asla acılı bir işlem değilmiş gerçektende anlatıldığı abartıldığı gibii .. Çatımın uygun olduğunu söyledi doktorum ancak oğluşum yukarıdaymış daha ilk doğumlarda böyle olabiliyor her iki doğumada kendini hazırla bekleyeceğiz 14 Aralık son tarihin dedi.. çatı muaynesinden sonra kasık ağrılarım başladı. Bebeği bu şekilde yukarıda olup normal doğum yapan varmı acaba bilgilendirirseniz çok sevinirim