Ireml Gerçekleri söyledim inan özellikle kanama alanı küçükse çok çabuk dağılır. Bu arada ben şu an 30.haftamdayım cıma günü kontrolüm var. En son 26.haftamı doldurduğumda kontrole gitmiştim bebeğin eşi hala aşağıda ve rahim ağzını tamamen kapatıyormuş... Ama düzelir 34.haftana kadar bekleyelim olmazsa sezaryen için gün veririm dedi.
Ben Allahtan düzelmesini istemiyorum hakkımda hayırlı olanı istiyorum. Çoğu kimse yatıyor kalkmadan ama ben günlük işlerimi yapıyorum temizliğimi yemeğimi. Cinsel ilişki yasak bunu unutma. Önlem almak önemli ama ben Allah’a bıraktım her şeyi. Nasıl bu çocuğa can verdiyse, almasını da bilir elbet ona da boynum kıldan ince. Varsa ki yaşayacak ömrü, başımızın üzerinde yeri var ❤️
Sende üzülme olur mu?