Meryemctn ben bunu çok erken yaşadım 5. Haftamda çok mutsuzdum, emin değildim, sürekli acaba erken mi davrandık , niye diye kendi kendime konuşuyordum... Yani seni çok iyi anlıyorum canım. Nasıl aştın dersen... biraz bu düşüncelerden uzaklaştırdım kendimi başka işlerle uğraştım tamamen işime odaklandım. Güzel doğum hikayeleri okudum ve şu an bunu yendim gerçekten ve kabullendim tabi 😊 şimdi dört gözle bekliyorum bebişimi. İnşallah sen de bir an önce kurtulursun bu durumdan. Biraz da kendi elimizde sanırım bu düşüncelerini değiştir canjm sana böyle bir tavsiye verebilirim