Mujde- Merhaba annişler; Hamilelik ve bebek alışverişleriniz nasıl geçiyor? Yavaş yavaş eksikleri tamamladınız mı ? Birde bebişler ne durum da boyu kilosu ? 🙃 Ayrıca lohusalık için eksiklerinizi aldınız mı eğer aldıysanız nereleri tavsiye edersiniz ? 🌸🥰
Senam19 Mujde- Bizde 23 hafta olduuuk 😊bebişin beşiği bebek arası ve odasına alacağım dolap şifonyer dışında herşeyi aldım parça parça ama kendime alacaklarım duruyor kendimede çok birşey düşünmüyorum aslında 2 emzirme südyeni 3 kilot depend göğüs ucu kremi 2 pijama takımı ve bir tanede gecelik düşünüyorum pijama takımınıda inceledim daha önce önden düğmeli 35e 40a çok güzel takımlar var hiç 300 400 tl veremem setli takımlara valla en azından ben kendimce gereksiz görüyorum lohusa takımlarına okadar para dökmeyi
Gldane Mujde- lohusalık için özellikle bir psikolok istiyorum 😂😂 benim lohusalığım hiç iyi geçmiyor çünkü alışveriş daha yapmadım ben 26 olacam bende ilki kız oldu ikinci erkek ama kızımdan kalanlar var sarı yeşil filan ilk 3 ay onları giydircem alırsam 6 9 ay filan alacam ben oda doğduktan sonra düşünüyorum
Seymasezer Mujde- 24+1 haftalığım 712 gr kilosu dün şeker yükleme testi yaptm tertemiz çıktı 🙏🏻 Çok ufak seyler aldm hatta bir iki parça. Eşim diyoki son iki ayında gideriz toplu alırız herseyi o yüzden bisey almadım
Kubra2503 Selam🥰Ben de 24.haftamdayım arabasını, odasını ve kıyafetlerini aldık iyi ki de önceden koşturmuşum diyorum biraz ağırlaştım çabuk yoruluyorum şuan kafam eşya konusunda cok rahat😌
Senam19 Ebru_23 bulunduğum yerde😊 ama lcdede uygun fiyata güzel pijama takımları bulabiliyorum indirim takip ettiğimde
gokcee 22haftalgım bnde bıberon emzık kuvet bebek ıcın cocuga sey tammm bnde ılk cocugumdan kalanlarda var😂 bnde kndme cogu seyı aldm cok eksgmz yok ysni☺️☺️ınsllh saglıkla gelır
Nilton 25 haftalık hamileyim hediye gelenler dısında bir şey almadım açıkçası ne alacağımı da hiç bilmiyorum. Özellikle ay konuşunda kafam çok karışık. Başlangıcta 0-3 ay mı 3-6 ay mı alınmalı sizce ?
Mujde- Nilton Canım ben yenidoğan hiç almadım 3-4 takım 0-3 aldım atletlerini zıbınlarını takımlarını tulumlarını 3-6 da hiç almadım bi doğsun boyuna kilosuna göre gidip alırım dedim 🥰
Nurr 23+2 haftaligiz 500gr olmusuz henüz hiç birşey almadım🙊ikinci gebeliğim ondan dolayı bir rahatlık var sanırım gerçi ilk hamileliğimde de 32.hafta da başlamıştım almaya heyecanla günlerin geçmesini bekliyorum sağlıkla gelsin bebisler 💙