Merhaba arkadaşlar,
Benim kasıklarımda ağrı var, eğilirken basınç yapıyo sankı karnım, ayakta ve otururken agrım oluyo yatınca gecıyo. Cok gaz sancım var, yürürken iş yaparken hemem yoruluyorum. Sanki hamile değilde hasta gibiyim. 🙈 3 gündür midemde bulantı var, yemek yapamıyorum midem kötü oluyo, ancak yapılıp önüme konulması lazım 😁 sizinde bu şekilde geçiyomuydu hamileliğiniz. Bütün gezme hayatım bitti full evde yatmaca 😢