Merhaba 34 beden 52 kg hamile kaldım. 8. Haftamdayım ama daha ilk haftalardan itibaren karnımda bir şişkinlik oluştu. Kilo almadim ama değişik zorlayan bir şişkinlik hissi var. Sizlerde bunu yaşayan oldu mu? Hamile degilken ne yersem yiyim gobegimin cıktıgını dahi hatırlamam. O yüzden bu sürekli gazlı karnım çok şiş ☹️ Bu hep boyle mi olucak??