Roselina İkizlerimden birine Lina ismini istiyorum diğer kızımın ismine karar veremiyoruz sizce hangisi?
1prensesannesi Roselina selin lina güzel bence ilk dogana selin 😂 benim arkadaşımda meyra rana koydu oda çok hoşuma gitmişti fikir olur belki sizede🥰
Roselina Nevinnn düşündüm daha önce uyumu da daha güzel oluyor ama Alin mi Selin mi diye düşününce Selin daha sıcak geliyor 🙈