Handenur34 Kızlar Sezeryan doğum yapan arkadaşlarım. Özel hastanede kaç gün kalınıyor. 2. Doğumum fakat ben tam hatırlayamıyorum kaç gün kaldığımı 🤔
Merveonay Handenur34 canım 2 gün yatıyorsun ama ben kendimi iyi hissettiğim için 1 gece kaldım çıktım
Sweetblonde88 Handenur34 ben 2 gece kalmıştım. Aslında 1 gecede cıkaran da var ama ben bakım iyi diye çıkmak istemiyorum demiştim.