Hndsn Hafif sancilarim var karnim geriliyor kaskatı oluyor ama beni zorlucak kadar ağrım yok adet sancısı gibi 30-40dakkada bir falan geliyor nişan da gelmedi bu doğum sancısı mı emin olamiyorum🤦
doga07- Hndsn aynı şekilde benimde bel ağrım var dakika tutmuyorum ama nişan ya da su gelmedi henüz.Çok şiddetli değil,alt tarafıma doğru baskı uyguluyor sadece.39+4 üz bu arada.
PnrGg Hndsn sancılarını takip et düzenli bir şekilde dakikalar düşerse doğum sancısıdır. Benimde öyle başladı yarım saatte bir derken sancılar 5 dakikada bire düşene kadar bekledim sonra gittim hastaneye açılmam 5 cm olmuştu önemli olan düzenli olması ve sancının giderek artması
Betttt Hndsn düzenli geldiğinde doğum sancısıdır 10 dakikada bir mesela dakik oluyor zaten öyle anlarsın
Benimcanimoglum_55 Hndsn hafife alma , aynı seķilde ağrılarım vardı adet ağrısı gibi 5 dakikaya düşmeden anlayamadım dakika tut kesinlikle.. nisan su gelmemişti bende de
Hndsn doga07- benimde 39+6 insan emin olamiyor karın ağrısı miğde arısı gibi bişey var ama belimde ağrı yok, bendeki yüksek bir agri değil o yuzden emin olamiyorum 🤦
PnrGg Hndsn yok kız ne inletmesi düşün benim sancım sabah 5de başladı ben hastaneye öğlen 1de gittim ebe baktı işte açıklık 5 cm yatışını yaptır dedi işlemlerdi tahlillerdi epiduraldi derken saat 16:25de doğurdum çok çabuk oldu.
nilbahar benmde 39+5 ilk hamilelik hiç belirtim yok dr üç günde bir gel diyor içimde kıpır kıpır ama ağrı sancı yok bide erken doğum riski vardı güya 27.haftada bir ay progestan kullanmiştım
hunilimom Hndsn düzenli geliyorsa yani 30 dk da bir 40 dk bir dediğin gibi şiddeti artarak gelir adet zamani ağrısına benziyor nisan veya şu gelmesi önemli değil düzenli gelmesi onemli
Hndsn Bakalım bu gece nasıl gecicek bi farklilik var agrilarda hissediyorum ama zaman olarak anlamiyorum kac dakkada bir oldugunu siklastikca agrilar arttikca belki daha iyi anlarim
Duuyguum Bende de aynı şeyler oluyor bugün bi düzenli geliyor sonra geçiyor bi kaç saat sonra tekrar başlıyor şimdi yine başladı anlayamıyorum bide böyle zaman da napıyorsunuz uzanıyor musunuz oturuyor musunuz ayakta mısjnız
Hndsn Aslgzl Duuyguum ben plates topunda zaman geciriyorum harekette ediyorum oturuyorum da herseyi yapiyorum ama yattim uyudum sancılar geçti insanın bilmemesi çok zor ilk hamilelikte cahil oluyorsun
Duuyguum Hndsn evet benim de öyle gece geçiyor gündüz başlıyor sancılar ama pilates çok rahatlatıyor beni ya
PnrGg tugbadm yok hayır olmuyordu benim birden oldu ama 15 günde bir ishal sancısı gibi oluyordu bıçak saplanıyordu sanki galiba o yalancı sancı oluyor ben çok sancı çekmedim yani. 1 gecede oldu ne olduysa tabi herkesin farklı oluyo canım