Aysersel 31 kasım da kan verdim ama 0.100 çıktı geç döllenme olabilir mi acaba takvime göre hamile kalmış olsam çıkardı 14 gün sonrası yeterlidir bence sonuna doğru kaldıysam çıkmayabilir ama demi bu ay kalamazsam yumurtlama testi alacağım
A_C_04 Aysersel bnmde son adetim 3 kasım adetim 37 gün sürdüğü için daha 4 5 gün var adetime belirtiler var gibi ama adetin geçmesini bekliycem
Aysersel Haticece yok zaten yükselmez de şimdi beta salgılaması 10 gün sonunda gerçekleşiyor ya ben 14. Gün yumurtlama tahmin ederek adete 2 gün kala çıkar diye düşündüm kan verdim ama negatif eğer benim yumurtlamam farklı bi gün se ya hamile diilim yada adetim gecikti mesela ağın 25. Yumurtlamam olduysa benim çıkmaz 6 günlük bir gebelik onu demek istedim
Aysersel AATozarr 30 günde bir oluyorum normalde geç gelmez erken geldiği olurdu bazen 29 28 güne çok nadir öne çeker
AATozarr Aysersel O zaman 14.cü bilemedin 15. Gün yumurtlaman olur görünüyor Gebelik olsa çıkardı son günlere kalmaz gibi yumurtlaman çünkü adetin düzenli tabi en sağlıklısı sen ovü. Testlerine başla en azından yakalamış olursun 😉
Aysersel AATozarr ama değişebiliyormuş ki ondan düzenli olup olmaması diil işte eğer 14.15 20 sine kadar olan zamansa kalamadım adet ölürüm sanırım
AATozarr Aysersel Benim bildiğim adeti düzensiz olanlarda değişebiliyor benim fiks hiç değişmez ya 13 yada 14 gün o zaman sende önümüzdeki ay şansa bırakma gün aşırı dene kaçırmamış olursun hangi gün olursa olsun
Yaprak- Bende 28 günde olurum hiç şaşmaz ama yumurtlama 14de denk gelmiyor adete 3 gün kala oluyor ovulasyon kullan derim bide c laif macun kullan memnun kalan çokmuş bende bu ay kullanıcam inşallah olur isteyen herkese versin rabbim 🙏