Sghslove ikizannesi_ bantı çıkarırken yarayı yırtma olayı oluyormuş o yüzden kullanmayın diyorlarmış 😏
Tazeanne0134 Aturkk bugün teyzemde aynısını dedi bana eğer sezeryan olursan şu geçirmez bant takılıyor onunla hastaneden çıkınca duşunu al Bebeği de banyo yaptır dedi
Sghslove Tazeanne0134 bana bebeği de göbek bağı düşmeden yıkama dediler dışındaki verniks çok yararlıymış hemen yıkama dediler
Aturkk Tazeanne0134 evet bende öyle yaptım ilk dogumumda bir sıkıntıda olmadı cok şükür simdi ikinci ye hamileyim
Sghslove Sevda15 hiç bant yok ama bende doktor yapıştırma da dedi kurutma işini hallederim teşekkür ederim canım
Yldzeyll Sghslove Allah sağlık versin canım annelik zor iş ama bir o kadar da güzel Rabbim yar ve yardımcın olsun
Sghslove Yldzeyll Amin canım evet güzelliği paha biçilemez o yüzden bugünler de geçer diyorum çok şükür bebeğim yanımda. Hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻❤️
AATozarr Sghslove Kıyamam ya gıs bebeğe de yazık bir an önce paklan annesi hastanenin rehavetini bi at bişey olmaz ALLAHIN izniyle bantla git güzelce düşünü al sonra kalmasın üstünde hemen çıkar İnan bişey olmaz ya aaa😂
Sghslove AATozarr bantlardan dikişlerin yırtılabilir filan diyorlar ay içim çürüdü gerçekten doktoruma yine yazdım çok yanıyor yaram duş alayım mı dedim sadece alabilirsin yazmış bilgi de vermiyor çocuğu doğurdum sinir oldum adama
Sghslove Tazeanne0134 giydirmek ? Bana ebem de göbek bağı düşmeden yıkama dedi tertemiz zaten siliyorlar canım bebeği
Badevehande Ay o bileklerim balon oldu benim hatta bacaklarım komple . Ben 3.günü bantlı duş aldım sonra çıkardım ertesi günü bantsız duş aldım çıkınca batikon sürdüm mikrop kapmadı
Sghslove Badevehande benimde bileklerim balon oldu çok fena canım bantsız gir baticon da sürme diyor doktor rahat olmalı mıyımm bilemedim
Aturkk Tazeanne0134 Rabbim tüm annelere yardımcı olsun insallah kolaylıkla saglıkla alırız bebislerimizi kucagımıza 🤲🏻
Bebek_uraz Sghslove o nasıl bi doktor sorması ayıp. Benim doktorum 10 gün pansuman yapıp kapalı tuttu yarayı. İki gün hastanede kaldım 4.günü su geçirmeyen bantla duş aldım.Su geçirmeyen bantla duş al sonra başka bant al normal olanlarından Tentürdiyot sür kapat yarayı bir hafta a on gün. Duş al sütün çoğalır benim duş aldıktan sonra sütüm geldi
Aturkk Bebek_uraz aynen katılıyorum benim doktorumda aynısını dedi bende aynısını yaptım su almaması lazım yaranın iltihap olur dikislerin alınana kadar tendürdüot sürüp kapatman lazım
Sghslove Bebek_uraz kiminin doktoru da benim doktorum gibi konuşmuş ay bilemedim tüm doktorlar neden farklı tedavi şekli uyguluyor
kaplan3 ıkı sezeryanımd a da kapatmadılar sadece dus alirken strecle bıle sarsan olur demıstı doktor batıkon la temizledim kuruladım sımdı 3 hamıleyım 33haftalık cıkar cıkmaz dus alırıö ınsallah ya bant alır takarım ya strecle kaplarım dıstan sonra atarım
Sghslove kaplan3 bant streç hiçbir şey kullanma kafana göre bir şey sürme baticon filan sürüp pansuman yapma dedi bana doktor
Sghslove Merve5467 acımadı mı? Ben hala alamadım duş eşimde acır filan bir gün daha bekle dedi ama kaşınıyorum artık 😀
Bebek_uraz Sghslove valla bacım durumunuz varsa özele gidin burda bi arkadaşım devlette doğum yaptı enfeksiyon kaptırmışlar neşter mikropluymuştu tam 30 gün hastanede kaldı o el ayak şişmesi ödemden oluyor ama doktor bana ayaklarımı sımsıkı saran çoraplar vermişti hiç şişmedim