Babyyinlovee hiç kimsenin lafına bakma, kilo alıyorsan da bebeğin için alıyorsun ne güzel işte😍 herkesin yapısı iç karnı farklı. Benim 6,5 aylıkken belli olmaya başlamıştı tabi biraz iç karnım geniş olabilir. Daha erken de belli oluyor kimiisinin. Kimseye bakma hamileliğin tadını çıkar😘 Her anne adayı kendine özel ve güzel❤️