Merhaba güzel anneler. İkinci hamileliğim ancak sanki tecrübesiz gibi hissediyorum kendimi.10 Aralık salı günü planlı sezaryan olacağım İlk doğumum genel anestezi oldu ben istediğim için ama şimdi doktorum ve cevremdekiler spinal ol diyor. Tecrübelerinizi anlatır mısınız? Birde kuaföre gidip ağda filan işlerini şimdiden yaptırsam erken mi yoksa 2 gün kala mi yaptırsam. Kaçıncı hamilelik olursa olsun heyecan oluyormuş 🤭