Oglumveannesi Kombi kapali .Ben yazlik pijamalarla .Battaniye falan da ortemiyorum.38 .hafta dayim.Ayni hisleri paylasan var mi kizlar.Ne zaman duzene girecek bu hormonlar.Usumeyi ozledim 😑
Obsesifk Oglumveannesi ben yanıyorum şuan pijamaları çıkardım kombi kısık ama üstümü açtığım an belime kasıklarıma ağrı giriyor terleye terleye yatıyorum
husniyealtun Oglumveannesi ayni durumdayiz. Birde usudugumu hissetmiyorum ve karnim gaz doluyo. Hemeroidim sebebiyle gazida çıkaramıyorum. Oda berbat sancilar yapiyo. Napicam bende bilmiyorum. 36+2yim bende. Artik vakti gelse de doğsa diye dört gözle bekliyorum