545454 bana da hemen dış gebelik demişti. Elime ultrason resmî verdi rahim boş bak kese yok dedi. Ağlayarak başka doktora gittim ertesi gün o kağıtta elimde. Dedim dış gebelik dediler adam muayene etmeden kağıda baktı var burda kese çok küçük ama kese var dedi. Bir küçük nokta gösterdi. Ultrasonda baktı 1 gün daha geçtiği için o kese çok az daha büyümüştü. Geç döllenme olmuş küçükmüş geç oluştu böyle olmuştu. Ama korkudan öldüm dış gebelik lafını duyunca. O yüzden korkma. Doktor iyi ihtimali söylemeden kötüsünü söylüyor malesef