Minnosannis01 Kızlar yaşayan var mı? rahmimde sancı olıyordu dün. Bugün dra gittim kasılmaların var dedi bebek sıkışmış. Sabah bide gece progestan kullanmaya devam edicem. Benimle aynı durumda olan varmı
masalsii Minnosannis01 ara sıra ağrım oluyor ama kasılmamıdır nedir bilmiyorum benim randevum haftaya bakalım ne durumda bebek.. çok geçmiş olsun 🙏🏻
Dilan3eymenn Minnosannis01 mrb canm bende 12 olcam benimde dün durup dururken birden rahim ağzında sancim oldu cuma kontrolüm vat belki cinsiyet de öğrenirim heyecan lliyimda ama o ağrıyı dün yaşadım geçmiyor du aralıklı uzun sancı oldu çok geçmiş olsun bu arada sana camm
Alpirem Minnosannis01 bizde 17 haftalığız bende de oluyor bir haftadır falan günde birkaç kez aniden olup kesiliyor hemen internette baktım Bebek büyüdüğü için kasık bağları geriliyormuş o yüzden oluyormuş
Minnosannis01 masalsii ağrı değilde kuzum sancı gibi resmen. Sizinki farklıdır bebek büyüdüğü için olablir. Amin rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
masalsii Minnosannis01 valla son iki gündür tam genital bölgemde bıçak saplaması gibi ağrım oldu kısa süreli biraz korktum ama hatta bitanesi baya canımı yaktı inşallah iyidir bebiş ne diyeyim🤷🏼♀️ Sağlıkla kucagımıza alalım inşallah 🙏🏻
Minnosannis01 Dilan3eymenn sağol cnm🥰 12. Hafta erken daha bana erkek gibi dedi ama eminde olamadı kordonuda olablir dedi. 15. Haftamdayım
21glcn Minnosannis01 ilk canım 15 e gircez 10 gün önce şiddetli bi sancıyla gittim progestan ve fitil verdi şimdi ayakta çok durunca ve yürüyünce yine oluyor
Kardelenyigit Kuzum arada benimde rahim ağzında ağrı oluyor batma gibi 14 hafta oldum bugün ama korktum ya şimdi böyle okuyunca gerçi daha geçen hafta vardı kontrolüm her şey çok güzel dedi doktorum ama korktum bi an
Minnosannis01 Kardelenyigit ağrı değil cnm. Bebeğim solumda orda sancı oluyor. Korkma seninkisi bebek büyüyorsa ondan ağrı olıyordur. Dr iyi demiş ya zaten
Minnosannis01 21glcn aynen bende ne ev süpürebiliyorum ne yürüyüş yapabiliyorum sancım oluyor. İğne kullan diyor bana ısrarla bende iğne olamıyorum😭
21glcn Minnosannis01 canım kullanmaya çalış Allah’ın izniyle bişe olmaz ama sen yine de doktorun dediğini yap. Bide sürekli olan bişe değil yorulunca flan oluyo
Mucizebebegim3 Minnosannis01 Bana soylendi canim 13.haftadan beri 17.haftaya geldm ..2 gun once normal muayene oldgm doktora gtrm o kasilma yok kese seklin boyle kasilma saniyor acil doktoru dedi yapisal brsey dedi bana .Ama iki kez acilde aynj doktora denk geldm ikisindede kasilma dedi😔😔😔
Minnosannis01 Mucizebebegim3 ama kuzum rahim sıkıp sıkıp bırakıyordu kendini ultrosonda. Dr kasılman var dedi bende gördüm. Sana verdilermi progestan falan
Mucizebebegim3 Minnosannis01 ben progestani en basindan beri kullaniyorum kuzu 2 kez dusuk yaptm mecburen kullaniyorum fitil olarak hemde bana gostermedi acil doktoru olunca sıkıp birakiyordu demek sende ozaman fitil olarak kullan o agrilari baya azaltiyoe kuzum
Sirius223 Minnosannis01 Bana tam 16 haftamda göstermişti doktorum kasilmalari ben o dönem zaten progestan kullaniyordum. Dozunu yukseltelim demişti. Bildiginiz rahim bebeği presliyor gibi gözüküyordu. Stresten uzak dur ve kendini asla yorma demişti.