Bertug-Tugberk-Mom Bugün nst de düzenli sancim cıktı, doktor herhangi bir şey olduğunda direkt hastaneye gel dedi. Eve geldim şimdide düzenli sancılar başladı🤔 bu durumu yaşayanlar dogumunuz ne zaman gerçekleşti?
Bertug-Tugberk-Mom Baloglummmmm karnımın üst tarafından kasıklara doğru ağrı ve karında sertleşme oluyor , yaklaşık 6-7 dk bir geliyo