Maya1903 Merhaba kızlar 16+3 deyim bebeğimin hareketini ne zaman hissederim etrafımda herkes hissetmen gerek diyorlar ama bn daha hissetmedim bişi ilk gebeliğim bu arada
Obsesifk Maya1903 neye dayanarak hissetmen gerek diyorlar acaba ilk gebelikte her zaman geç hissedilir 18den sonra yavaş yavaş hissetmeye başlarsın korkma
Heather Maya1903 herkeste değişiyor o süre bebeğin boyutu sizin bünyeniz hepsi etkiliyor. Ay bu etraftaki teyzeleri dövesim var hep negatif negatif şeyler söylüyorlar. Hep üzmeye yönelikler. Normal hissetmemeniz sıkmayın canınıZı😘
firdevs Maya1903 25 den sonra net bir şekilde hissetmeye başladım canım ama doktor bana yağ dokusundan dolayı geç hissetmemin normal olduğunu söyledi 🤗
glerfilizY Maya1903 Canım ben de 16+3 üm dün ve bugün hafif hissettim sabit oturup karnımı okşarkrn hissettim ☺🐣umarım sen de hissedersin bu kadarını hissetmek bile müthişti 😍💕
Maya1903 Obsesifk teşekkür ederim doktorumda ancak 20. Hafta demişti ama çevreden o kadar çok duydum ki bu lafı tedirgin oldum ister istemez
Obsesifk Maya1903 genelde 2. 3. Gebeliği olanlar erken hissediyormuş bende 20den sonra hissettim mesela
Um07 Heather Canım bende 18+1 karnımda değişik şeyler oluyor acaba bebek hareketleri mı 🤗 ilk gebeligim ❤
Heather Um07 önce bende karıncalanma gibi olmuştu sonra gıdıklıyor gibi küçük pıt pıtlar. Muhtemelen bebişiniz kopırdıyor😍😍😍
Um07 Heather Ilk gebelik olunca omudur degilmidir heveslenmek istemedim oyuzden ama inşallah öyledir yaaa😍🤗