ElifAda17 merhabalar kızlar. Yaklaşık 2 ay önce koktukaltımda bir beze oluştu.bastırınca acıyor. Büyümedi ama küçülmedi de. Öylece duruyor. Antibiotik kullandım geçmedi pomat kullandım geçmedi. Bunu yaşayan varmı acaba ?
Minikmucizem13 Benim iki koltuk altmda oyle şiştiler hamile kalmadan once doktora gttm aksesuar meme tanisi konuldu bir suru doktor gezdm aynisi dendi ameliyatla alincakti ama olamadan hamile kaldm
ElifAda17 Minikmucizem13 ben korktum acaba kötü birşey mi diye. Bazen kıl dönmesi olabiliyormuş ama o geçerdi olsaydı.
Mona_rosa Benimde oldu geçti kendiliğinden bende ilk zaman korkmuştum kaçıncı haftalardı hatırlamıyorum ama geçmesi biraz zaman aldı