Gulbgn Yiğit isminin söylenişi zormuş gibi geliyor sanki severken adını uzatarak sevilemiyor muş gibi Ahmet de de bilemedim farklı ısıme acıgım ama bu iki ismi de oylar mısınız
Gulbgn Baharkrgc şimdi başka site de biri set yazmış yumuşak ğ yi bazı kişiler yutabilir bizim akraba yit diye cagırıuorlar demiş o yuzden biraz uzak kaldım oysa 100 /100 istiyordum şimdi 50 düştü😂
Baharkrgc Gulbgn bende yiğit alp koymayı düşünüyodum o yüzden vazgeçtim söyleyişi biraz yorucu gibi☺️