Valla canım sen normal diyenlerden rahatlayım daha da çok kilo almaya bakma 😊 çünkü kişiden kişiye degişir bu durum emzirirken verenlerde var alanlarda ben aldım mesela ve her bünye çabuk vermez kilo kendi yapına bak eger hep zayıf biri isen verirsin gerçi öyle olsada yine kötü olur senin adına bacaklar karın yırtılmayı gectim sarkar vucudun darbe yemiş gibi olcak bunları kafamdan demiyorum bak bende yasadım ondan diyorum sen biraz daha dikkat et çünkü asıl bundan sonrası kilo alınıyor dost acı söylermiş kusura bakma 😊