Alin41 Miray61 ozaman çıkmaz heleki geç döllenmeyse hiç çıkmaz ve hissediyorsan doğrudur bende hiissetmiştim 😊😊
Miray61 Alin41 canım sence ne zaman belli olur bide şey benim adetim 26 günde 25 günde bi oluyor ve ben yumurtlamamı bu ay hisetim sanki bilmiyorum biznillah inşallah olmuştur çok istiyorum iki çocuğumu kaybettim düşük yapıyorum
Muge0609 Mutter Bende Çok İstediğim için Normal Gebelik Testi Yapmamıştım Erken Gebelik Testi Yaptım. Normal Gebelik Testlerinde Kandaki Düzeyi 1000 Üstünde Olursa Gösteriyor
Nur-11 Belirtiler psikolojik de olabilir benim arkadasım her ay kendini hamile sanıp bütün belirtileri yasıyor en iyisi kan vermek canım insallah hamilesindir😊🤲
Mutter Muge0609 benle alakalı bi cevap olmamış ama 😊 bende fikrimi söyleyeyim 5 tl lik bir test ile öğrendim gebeliğmi kimyasal oldu ama hemen kan verdim 68 çıkmıştı. 1000 üzerinde ise bende oyle olmadı 68 ile ucuz bi test ile cıktı
mehefey Muge0609 ben ilk oğlumda adetime 4 gün varken normal 5 tllik gebelik testlerinden yaptım çift çizgi çıktı silikti kan verdim 48 di daha 3 haftalık. Şimdi 2. Hamileliğim bundada adetime 2 gün kala yaptım yine aynı ucuz testlerden ve kopkoyu çıktı kan verdiğimde 335 çıktı değerim. Yani hamilelik varsa ve geç döllenme değilse o testler adetten bi kaç gün önce de gösterebiliyor.
Mutter Miray61 yok daha yapmıcam ben . Ateşle de takip ediyorum, sabah 36,9 du. Düşücek mi diye bakıyorum. Düzerse zAten geldi demek regl😇
Mucize34 Miray61 kasıklarda iğne batiyomus gibi ufak ufak hisler oluyor ara sıra öyle bişey var mı sende😊. Ağrı adet doneminde zaten olur 😉
Miray61 Sabah öyle rahimimden vajina arası sanki birsey oldu böyle bagırdım birsey battı sanki o kadar şidetliydi o kadar çok agrıdı hemen geçti dahada birsey yok canım ama benim çok şiddetli ağrıyor adet olcakmışım gibi sanki o kadar