Habibegnc Sena01 35 haftaligizz bizdekaburgama baski yapiyo bazen mideme kadar uzaniyo bazen diyorim acaba ustten mi cikicak cocuk 😌🤦🏻♀️
Leyla9292 Sena01 artık herşey çok zor geliyor günlerin geçmesini istiyorum biran önce.vücut olarak rahatlamak istiyorum😔😔adım atmak bile zor geliyo
Bertug-Tugberk-Mom Ben varım 36+1 😌 ama şuan düzenli sancim var sabahta cıktı nst de. Erken gelebilir benim oğluş 😊
Bertug-Tugberk-Mom 1melekannesii 6-7 dk da bir karnımın üst tarafından sanci giriyor, ve karnimda sertleşme var 😑 sizin nasıl?
mirHanye 36 hafta olduk bugün. Doktor kontrolüm vardı. Ağrım sızım yok çok şükür. Nstde bebek hareketleri çok güzel sancı yok. Suyum da iyi. Ama plesenta yaşlanmaya başlamış dedi. Buna bağlı gelişimi de biraz geri kalmış. 2280 gr ağırlığında :/ 2 hafta takip edelim dedi. Nedir ne olur bilmiyorum 🤷🏼♀️
Daphne mirHanye plesanta yaşlanınca bebek iyi beslenemiyor hatta kilo alması durabiliyor, bebek gelişemediği için de bebeği erken alabiliyorlar. Benim bildiklerim bunlar.
1melekannesii Bertug-Tugberk-Mom benm düzensız sağ yanım fln gırıyo birde sertleşme kasılma oluyor. Düzenlı ise sancı olabılır
Esilhan 36+2 deyim bende hiç ağrım sözüm yok benim de ☺️ Daha nts ye bile girmedim.. haftaya kontrolüm var bakalım be olacak
Melinay11-annesi_ Kızlar bnde 36 hafta 2 gunlugum şuan daha cok yurumem hareket etmem lazim ama bn bacak agrisindn hic hareket edemiyorm magnezyum kullanıyorum ama daha tm gecmedi yürüyüş yerine bn baska neler yapabilirim acaba
Elosunannesi Melinay11-annesi_ benimde biraz düşük çıktı magnezyum ama doktorum ilaç vermedi doğumu zorlaştırır filan o tarz bile söyledi bol bol süt yoğurt ve salata yap ye dedi yeşillik çok iyimiş
Melinay11-annesi_ Elosunannesi Tesekkur edrm cnm peki sen hareket edebiliyo msn bn ayaga bile zor kalkiyorm da
Elosunannesi Melinay11-annesi_ valla yataktan oy anam oy babam die die kalkıyorum kızım bile öğrenmiş beni taklit ediyo 🤪🤪bugun yere düşen soğan kabuğunu alayım dedim yere eğilene kadr canım çıktı 😂
Elosunannesi Habibegnc ben sofra ya oturdugum zamn kaburgamın altına giriyo resmen yeme kalk dio çocuk ya
duyguyilmaz 36+1 ultrasona gore 37 kusur. Niyeyse hep 20si gibi doguracagimi dusunuyorum🙊 Jel seklinde akintim cok artmaya basladi, midem cok yaniyor ve nefes darligindan carpintim oluyo ara ara😥 Artik vakit gelse de sagsalim kavussak keske🙏
Elosunannesi duyguyilmaz aynı belirtiler bende de var ara ara ateş basmalrı da oluyo bana beynime çıkıyo ta kalbimn atışı yarın 37 olucaz bizde cuma kontrol var bakalım başlamış mı doğum ne dicek doktorum
Elosunannesi Leyla9292 bende aynı ya şu hasta psikolojisinden çıkmak istiyorum artık kendimi yetmiş yaşında ki neneler gibi hissediyorum bel ağrıları bacak ağrıları şişkoluk saçlarımda ki beyazlar doğumdan snra onbin bakıma alıcam kendimi