Yesmckmk hamilelik boyunca da ilaca hiç ara vermeden devam ediyorsun 3 haftada bir veya ayda bir kan testi ile takip ediliyorsun değerlerine göre ilacın dozunu ayarlıyorlar. İlacını içtikten en az yarım saat hiç bişey yememelisin ben yarına saatten de fazla duruyorum.
Bir de endokrine mi gittiniz dahiliyeye mi? Bogazinizin ultrasonunu çektiler mi? Nodül, guatr veya başka birsey var mı? Sadece tiroid bezleriniz mi çalışmıyor?
Bunlara da baktırın.
Hastalığınız göre de yiyeceklere dikkat ederseniz daha iyi olur. Mesela benim hilotroidim bar değerlerim hep yüksek çıkıyor. Yani tiroid bezlerim çalışmıyor. Ben karnıbahar,brokoli,marul, turp lahana yemiyorum. Bunlar bana yasak. Ambalajlı gıdalar ve gluteni mümkün oldukça tuketmemeye çalışıyorum bunlar da keza tiroid bezlerimin doğru çalışmasına engelmis.
Haftada bir dereotlu yoğurt, veya cacık tüketiyorum hamile olmasaydım daha fazla yerdim. Hamileyim diye haftada bir. Dereotu çok faydalı çünkü.
Umarım faydalı olmuştur yorumum. İnşallah Allah gönlünüze göre verir.🌸🙏